Klantenservice

Zit jouw vraag er niet bij?

Wil je meer informatie over een product
of wil je iets anders aan ons kwijt?
We staan voor je klaar!

Contact

Veel gestelde vragen

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL

 

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of
een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping:

https://www.thuiswinkel.org/data/uploads/reglementen/Modelformulier_voor_herroeping.docx

maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van
uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug
met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen
kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U kunt gebruik maken van vervoerders als GLS, DHL of PostNL.

Ons retouradres:
Millstore
ovv bestelnummer XX
Grote Ohéweg 3
6081 PT Haelen

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking
van de goederen vast te stellen.

 

 

Leveren & Retourneren

De levering zal worden verzorgd door vervoerder GLS of DPD. Als u niet aanwezig bent op de dag van levering zal de vervoerder een brief achterlaten in uw brievenbus. Op de brief staat aangegeven waar uw levering naar toe is gegaan. Het kan worden geleverd bij uw buren en anders wordt het gebracht naar een plaatselijke afhaalpunt van GLS/ DPD. De vervoerder zal de gegevens in de brief noteren. U kunt ook contact opnemen met het GLS/DPD afhaalpunt om weer een nieuwe leverafspraak te maken.

U kunt uw bestelling volgen via de T&T die u per mail ontvangt.

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1 á 2 werkdagen te leveren. U ontvangt een track & trace code zodra uw pakket is meegegeven aan de pakketdienst.

Na de bestelling wordt de order direct aan ons magazijn doorgegeven. Vaak is het daarom niet mogelijk om de bestelling te wijzigen.
Neem sowieso altijd even contact met ons, dan kijken we altijd of het nog lukt.

U kunt het artikel binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling (indien redelijkerwijs mogelijk in ongebruikte en originele staat) retourneren. Dit kunt u doen door contact met ons op te nemen via het contactformulier.
Geef aub aan wat de reden van de retour is.

Ja, we leveren in Nederland en België

Ja, dit is mogelijk.
Wel wordt wel extra eilandentoeslag berekend. Die wordt zichtbaar nadat u het product in uw winkelmandje hebt geplaatst.

Garantie & Reparatie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Nee, indien het product defect gaat binnen de gestelde garantie periode wordt een vervangend toestel opgestuurd. Indien deze niet voorradig is, ontvangt u het aankoopbedrag retour.

Bestellen & Betalen

U kunt het product kiezen naar wens en op het betreffende winkelmandje klikken/tikken. Daarna kunt u direct afrekenen of verder winkelen en nog meer bestellen. Tijdens de bestelprocedure wordt u gevraagd in te loggen met uw accountgegevens, of een nieuw account aan te maken. Na de bestelling ontvangt u een bevestiging in uw mail.

U kunt betalen met IDeal, Creditcard of Bancontact
Voor het gebruik maken van deze betaalmethoden, worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Nee, er worden in principe geen extra kosten in rekening gebracht zoals verzendkosten of administratiekosten

Uitzondering betreft een levering op een van de Waddeneilanden, dan wordt een extra eilandentoeslag berekend. Die wordt zichtbaar nadat u het product in uw winkelmandje hebt geplaatst.

Reviews

Reviews zijn bedoeld om met andere klanten te delen hoe jij een artikel hebt ervaren. Wil je een review schrijven? Fijn! Denk aan deze voorwaarden tijdens het schrijven en dan komt je review snel online.

Iedereen die een product aangeschaft heeft via onze website, ontvangt na een week een verzoek tot het schrijven van een product review. Indien men een review schrijft wordt deze binnen 5 werkdagen gecontroleerd en geplaatst op de website.

De datum die je bij een review ziet, is de datum waarop deze is geschreven. Ook het aangekochte model staat vermeld bij de review.

Op dit moment kun je niet zelf je review aanpassen of verwijderen. Wil je een review die je zelf hebt geschreven verwijderen? Neem dan contact op met onze klantenservice

Er worden geen betaalde reviews op de website geplaatst.

Zowel negatieve als positieve reviews worden geplaatst.

Een negatieve ervaring is nooit een reden om een review af te keuren of te verwijderen. Als de review voldoet aan de voorwaarden, dan komt deze online. Hoe negatief of positief hij ook is.

Millstore kan echter zonder bericht een review afkeuren direct nadat deze is geschreven of naderhand verwijderen. Dit kan onder andere in deze gevallen:

Als één of meerdere voorwaarden niet zijn nageleefd of Millstore hier een redelijk vermoeden van heeft.
Als de review gaat over productinformatie die fout was op het moment van aankoop, maar ondertussen is aangepast. Om te voorkomen dat klanten in de war raken, kunnen we ervoor kiezen om de review te verwijderen.

De volgende zaken staan we niet toe:
– Je hebt het artikel niet gekocht via Millstore
– Meningen of uitspraken die niets te maken hebben met hoe je het artikel hebt ervaren
– Alleen maar opmerkingen over de prijs, verzending en/of verkopende partij
– Ongepaste taal (bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend: scheldwoorden, discriminerende, racistische of terroristische uitlatingen, ziektes of verbasteringen)
– Verwijzingen, wel of niet als URL, naar andere websites
– Kortingen, commerciële acties, campagnes of prijsverschillen ten opzichte van andere verkopers of (online) winkels
– Commerciële inhoud en/of een commercieel doel, tenzij dit expliciet in een aparte alinea staat.